Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/516
Title: Розвиток професійної компетентності вчителів початкових класів у системі неперервної освіти
Other Titles: Development of professional competence of teachers of initial classes is in system of continuous education
Authors: Пермінова, Людмила Аркадіївна
Keywords: професійна компетентність, професійні уміння, модель розвитку вчителя початкових класів, критерії розвитку професійної компетентності у системі підвищення кваліфікації
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Пермінова, Л. А. Розвиток професійної компетентності вчителів початкових класів у системі неперервної освіти [Текст] / Л. А. Пермінова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 119–123 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 122 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті: обґрунтовуються особливості та критерії розвитку професійних умінь як складової професійної компетентності вчителів початкових класів; обґрунтовується структурно-функціональ- на модель розвитку професійної компетентності у системі підвищення кваліфікації; наводяться пер- спективи організації навчання слухачів на курсах пе- репідготовки педагогічних кадрів. Ключові слова: професійна компетентність, про- фесійні уміння, модель розвитку вчителя початкових класів, критерії розвитку професійної компетент- ності у системі підвищення кваліфікації.
Description: In the article: features and criteria of development of professional abilities are grounded as to th e making professional competence of teachers of initial classes; the functional model of development of pro fessional competence is grounded structurally in the system of the in-plant training; the prospects of organiz ation of teaching of listeners are pointed on the courses of retraining of pedagogical personnels. Key words: professional competence, professional abilities, model of development of teacher of initi al classes, criteria of development of professional competence in the system of the in-plant training.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/516
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.