Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5175
Title: Підвищення педагогічної майстерності викладача ВНЗ у контексті інтернаціоналізації вищої школи України.
Authors: Кляп, Маріанна Іванівна
Keywords: Педагогіка і психологія професійної освіти, педагогічна майстерність, викладач вищої школи, компоненти педагогічної майстерності, стажування, академічна мобільність
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Кляп М.І. Підвищення педагогічної майстерності викладача ВНЗ у контексті інтернаціоналізації вищої школи України. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35)/ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – 180 с. – С.47-52. Фахове видання
Series/Report no.: Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики;Випуск 25 (35)
Abstract: Підвищення педагогічної майстерності викладача ВНЗ у контексті інтернаціоналізації вищої школи України. У статті розглянуто особливості та шляхи формування педагогічної майстерності викладача вищого навчального закладу. Проаналізовано основні напрями удосконалення професіоналізму викладача шляхом підвищення ефективності його компонентів. Підкреслено роль стажування, зокрема закордонного, як способу підвищення кваліфікації сучасного працівника вищої школи та реалізації одного з основних засад європейської освіти - принципу мобільності викладачів та студентів. Ключові слова: педагогічна майстерність, викладач вищої школи, компоненти педагогічної майстерності, стажування, академічна мобільність
Description: ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВНЗ У КОНТЕКСТІ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5175
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри інформатики та фізико-математичних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.