Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/517
Назва: Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх педагогів
Інші назви: Competency-based approach in preparing future teachers
Автори: Брижак, Надія Юріївна
Ключові слова: компетенція і компетентність, компетентнісний підхід, кваліфікація, професійна підготовка
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Брижак, Н. Ю. Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх педагогів [Текст] / Н. Ю. Брижак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 46–48. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 48 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В роботі розглядаються особливості компетентнісного підходу для підготовки майбутніх педагогів. Наведено аналіз публікацій російських та українських вчених про різновиди реалізації компетентнісного підходу в вищих навчальних закладах. Доведено актуальність і доцільність обраної проблеми дослідження Ключові слова: компетенція і компетентність, компетентнісний підхід; кваліфікація,професійна підготовка
Опис: The author of the article has considered features of competence−based approach in uture teachers training. The analysis of publications of Russian and Ukrainian scientists on the varieties of competence approach in higher education has been conducted in the article. The relevance and appropriateness of the chosen research problem has been proved. Key words: competence approach, training, future teachers of physical culture.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/517
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ.pdf404.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.