Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМашкара-Чокнадій, Вікторія Василівна-
dc.date.accessioned2015-12-10T21:15:34Z-
dc.date.available2015-12-10T21:15:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМашкара-Чокнадій В.В. Основи менеджменту та маркетингу // Навчально-методичний комплекс для студентів 3 курсу факультету міжнародних відносин, спеціальності: «міжнародні економічні відносини». – Ужгород, 2014. – с. 35uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5195-
dc.description.abstractМенеджмент та маркетинг вважаються однією з наймолодших дисциплін, які викладаються у вищих навчальних закладах, та складається із двох автономних напрямків – менеджменту та маркетингу. Сама наука в Україні в повноцінній формі зародилась лише після розпаду Радянського Союзу, а власних ознак набула після здобуття Україною статусу країни з ринковою економікою в 2005р.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectМенеджментuk
dc.subjectМаркетингuk
dc.titleОснови менеджменту та маркетингуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeМетодичні рекомендаціїuk
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичка-ОММ_2014.pdf680.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.