Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5195
Название: Основи менеджменту та маркетингу
Авторы: Машкара-Чокнадій, Вікторія Василівна
Ключевые слова: Менеджмент, Маркетинг
Дата публикации: 2014
Издательство: УжНУ
Библиографическое описание: Машкара-Чокнадій В.В. Основи менеджменту та маркетингу // Навчально-методичний комплекс для студентів 3 курсу факультету міжнародних відносин, спеціальності: «міжнародні економічні відносини». – Ужгород, 2014. – с. 35
Краткий осмотр (реферат): Менеджмент та маркетинг вважаються однією з наймолодших дисциплін, які викладаються у вищих навчальних закладах, та складається із двох автономних напрямків – менеджменту та маркетингу. Сама наука в Україні в повноцінній формі зародилась лише після розпаду Радянського Союзу, а власних ознак набула після здобуття Україною статусу країни з ринковою економікою в 2005р.
Тип: Text
Тип публикации: Методичні рекомендації
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5195
Располагается в коллекциях:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методичка-ОММ_2014.pdf680.46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.