Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5196
Назва: Брендинг
Автори: Машкара-Чокнадій, Вікторія Василівна
Ключові слова: Брендинг, Маркетинг
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Поданий аналіз поняття "брендингу" (на прикладі провідни хкраїн світу)
Тип: Presentation
Тип публікації: Лекції
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5196
Розташовується у зібраннях:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
брендинг.pdf2.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.