Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлмашій, Яніна Ігорівна-
dc.date.accessioned2023-06-09T08:25:34Z-
dc.date.available2023-06-09T08:25:34Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationАлмашій, Я. І. Шляхи покращення маркетингової товарної політики на підприємстві в сучасних умовах [Текст] / Я. І. Алмашій // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / гол. ред. В. П. Мікловда. - Ужгород: УжНУ, 2009. – Вип. 28. Ч.2. – С. 6–14. – Бібліогр.: с. 14 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52097-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1BbtIhQgliuKcNRSsKspu-k2Cewb124hJ/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статті розглянуто основні шляхи покращення маркетингової товарної політики на підприємстві в сучасних умовах . Розглянуто поняття товару та товарна стратегія. Розкрито процеси створення та розроблення стратегій управління товарною маркою, брендом, упаковкою, сервісом товару. Подано результати світової практики в управлінні маркетинговою політикою в західних та вітчизняних компаніях.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectтоварна маркаuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectупаковкаuk
dc.subjectсервісuk
dc.subjectмультибрендuk
dc.titleШляхи покращення маркетингової товарної політики на підприємстві в сучасних умовахuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Економіка. Спецвипуск - 28, Частина 2 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тит. Ук 28(2) 2009.pdf285.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.