Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52097
Название: Шляхи покращення маркетингової товарної політики на підприємстві в сучасних умовах
Авторы: Алмашій, Яніна Ігорівна
Ключевые слова: товарна політика, товар, товарна марка, бренд, упаковка, сервіс, мультибренд
Дата публикации: 2009
Издательство: УжНУ
Библиографическое описание: Алмашій, Я. І. Шляхи покращення маркетингової товарної політики на підприємстві в сучасних умовах [Текст] / Я. І. Алмашій // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / гол. ред. В. П. Мікловда. - Ужгород: УжНУ, 2009. – Вип. 28. Ч.2. – С. 6–14. – Бібліогр.: с. 14 (5 назв).
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто основні шляхи покращення маркетингової товарної політики на підприємстві в сучасних умовах . Розглянуто поняття товару та товарна стратегія. Розкрито процеси створення та розроблення стратегій управління товарною маркою, брендом, упаковкою, сервісом товару. Подано результати світової практики в управлінні маркетинговою політикою в західних та вітчизняних компаніях.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1BbtIhQgliuKcNRSsKspu-k2Cewb124hJ/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52097
Располагается в коллекциях:Економіка. Спецвипуск - 28, Частина 2 - 2009

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тит. Ук 28(2) 2009.pdf285.91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.