Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52097
Title: Шляхи покращення маркетингової товарної політики на підприємстві в сучасних умовах
Authors: Алмашій, Яніна Ігорівна
Keywords: товарна політика, товар, товарна марка, бренд, упаковка, сервіс, мультибренд
Issue Date: 2009
Publisher: УжНУ
Citation: Алмашій, Я. І. Шляхи покращення маркетингової товарної політики на підприємстві в сучасних умовах [Текст] / Я. І. Алмашій // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / гол. ред. В. П. Мікловда. - Ужгород: УжНУ, 2009. – Вип. 28. Ч.2. – С. 6–14. – Бібліогр.: с. 14 (5 назв).
Abstract: В статті розглянуто основні шляхи покращення маркетингової товарної політики на підприємстві в сучасних умовах . Розглянуто поняття товару та товарна стратегія. Розкрито процеси створення та розроблення стратегій управління товарною маркою, брендом, упаковкою, сервісом товару. Подано результати світової практики в управлінні маркетинговою політикою в західних та вітчизняних компаніях.
Description: https://drive.google.com/file/d/1BbtIhQgliuKcNRSsKspu-k2Cewb124hJ/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52097
Appears in Collections:Економіка. Спецвипуск - 28, Частина 2 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тит. Ук 28(2) 2009.pdf285.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.