Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/520
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРастопчина, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2015-01-16T13:31:37Z-
dc.date.available2015-01-16T13:31:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРастопчина, О. М. Проблема діагностування якості і розвитку знань студентів у сучасній вищій школі [Текст] / О. М. Растопчина // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 131–134. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 133 (12 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/520-
dc.descriptionOne of the directions of controlling the activity of teachers is the diagnostics of students knowled ge, its structure and development levels, the fi ndings of which allow to plan and adjust university teachers` work. Th is article is devoted to the analysis of criteria and parameters which underlie the diagnostics of quality and dev elopment of students' knowledge. Because of the complex relationships between conditions, the process and result s of the study the ambiguity of ratio of total criteria and specifi c indicators of knowledge level of students is d efi ned. Key words: diagnostics, quality and development of student’s knowledge’s.uk
dc.description.abstractОдним із напрямів контролюючою діяльності пе- дагогів є діагностика знань студентів, їх структури і рівнів розвитку, висновки з якої дозволяють плану- вати, корегувати роботу викладача вищого навчаль- ного закладу. Стаття присвячена аналізу критеріїв і показників, що лежать у основі діагностування якості і розвитку знань студентів. Ключові слова: діагностування, якість і розви- ток знань студентів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectдіагностуванняuk
dc.subjectякість і розвиток знань студентівuk
dc.titleПроблема діагностування якості і розвитку знань студентів у сучасній вищій школіuk
dc.title.alternativeThe problem of diagnostic the quality and development of students’ knowledge in a modern higher schooluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.