Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52163
Назва: Формування економічної моделі стратегічного управління туристичним підприємством
Автори: Білецька, І. М.
Ключові слова: стратегія, стратегічне управління, туризм, туристичне підприємство
Дата публікації: 2009
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Білецька, І. М. Формування економічної моделі стратегічного управління туристичним підприємством / І. М. Білецька // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. №28. Ч. ІІ. – С. 25-31. – Бібліогр.: с. 31 ( 4 назв).
Короткий огляд (реферат): Наукова стаття присвячена актуальній сьогодні проблематиці оптимізації управлінських процесів на підприємстві. Зокрема, особлива увага акцентується на пишуку можливих шляхів удосконалення процесу стратегічного управління туристичним підприємством. З урахуванням особливостей туристичної сфери запропоновано комплексну економічну модель стратегічного управління, яка охоплює етапи стратегічного аналізу середовища діяльності, побудови бізнес-моделі вибору типової стратегії підприємства, реалізації стратегії та контролю. Запропонована модель сприятиме підвищенню економічної та соціальної ефективності діяльності туристичних підприємств і відкриє можливості швидко розв'язувати проблеми адаптації стратегії підприємства до непередбачуваних змін зовнішнього середовища.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1lzbzw42COtiG_9KcOoViOFY_e-Lbl-IK/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52163
ISBN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Економіка. Спецвипуск - 28, Частина 2 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тит. Ек 28(2) 2009.pdf285.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.