Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52185
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевченко, І.А. | - |
dc.contributor.author | Костенко, Д | - |
dc.contributor.author | Молчанюк, О.В | - |
dc.contributor.author | Вереш, Марія Тіборівна | - |
dc.contributor.author | Кланічка, В.Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-14T13:12:14Z | - |
dc.date.available | 2023-06-14T13:12:14Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2023. № 5(11) 2023. С. 945 DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-5(11) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52185 | - |
dc.description | https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-5(11) Журнал включено до міжнародної наукометричної бази IndexCopernicus (IC), Research Bible, міжнародної пошукової системи Google Scholar. | uk |
dc.description.abstract | У зв’язку з пандемією коронавірусу освітяни в Україні та світі організовували дистанційне навчання у вкрай стислі терміни, закладами професійної (професійно-технічної) і вищої освіти вибудовувались власні системи змішаного навчання. Цей досвід, з одного боку, багато чому навчив і освітян, і здобувачів освіти, з іншого ж - викликав певні упередження та стереотипи щодо дистанційних технологій у навчанні. У статті досліджено сутність і можливості які пропонує змішане навчання, а також визначено напрями щодо подальшої підготовки до можливих викликів, які забезпечать процес навчання і викладання ефективнішим та комфортнішим для всіх учасників освітнього процесу. У процесі дослідження було вивчено і обґрунтовано: переваги та виклики, пов’язані зі змішаним навчанням; моделі змішаного навчання (змішане навчання завдяки своїй багатофункціональності та наявності широкого спектру засобів навчання утворює різні моделі); організація та управління освітнім процесом в умовах змішаного навчання; можливості практичної організації та управління змішаним навчанням (змішане навчання дає змогу поєднувати цифрові освітні ресурси з різноманітними онлайн-послугами для реалізації освітньої діяльності у закладах освіти); поради педагогічному колективу щодо викладання (планування занять і оцінювання, проведення різних типів занять); створення комфортного середовища (добробуту) учасників освітнього процесу в контексті впровадження змішаного навчання; огляд онлайн-сервісів і застосунків, які допомагають у навчанні та викладанні. Доведено, що змішане навчання є інноваційною формою організації освітнього процесу у закладах освіти, якісно новим підходом, який трансформує структуру і зміст навчання, змінюючи традиційні ролі викладача та здобувачів освіти. Методика використання цифрових технологій у процесі змішаного навчання в закладах освіти розкриває етапи організації змішаного навчання, практичні поради та фактори для вибору моделі змішаного навчання. Важливим наразі є розроблення рекомендацій щодо використання цифрових технологій у процесі змішаного навчання в закладах освіти, дослідження інноваційних моделей, принципів і методів їх формування і використання, визначення найбільш доцільних шляхів упровадження. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавнича група "Наукові перспективи" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»;5(11) | - |
dc.subject | змішане навчання | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | - |
dc.subject | моделі змішаного навчання | - |
dc.subject | освітній процес | - |
dc.subject | цифрова трансформація | - |
dc.title | Змішане навчання в епоху цифрової трансформації | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри німецької філології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття1.pdf | 9.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.