Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52185
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, І.А.-
dc.contributor.authorКостенко, Д-
dc.contributor.authorМолчанюк, О.В-
dc.contributor.authorВереш, Марія Тіборівна-
dc.contributor.authorКланічка, В.Ю.-
dc.date.accessioned2023-06-14T13:12:14Z-
dc.date.available2023-06-14T13:12:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citation«Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2023. № 5(11) 2023. С. 945 DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-5(11)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52185-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-5(11) Журнал включено до міжнародної наукометричної бази IndexCopernicus (IC), Research Bible, міжнародної пошукової системи Google Scholar.uk
dc.description.abstractУ зв’язку з пандемією коронавірусу освітяни в Україні та світі організовували дистанційне навчання у вкрай стислі терміни, закладами професійної (професійно-технічної) і вищої освіти вибудовувались власні системи змішаного навчання. Цей досвід, з одного боку, багато чому навчив і освітян, і здобувачів освіти, з іншого ж - викликав певні упередження та стереотипи щодо дистанційних технологій у навчанні. У статті досліджено сутність і можливості які пропонує змішане навчання, а також визначено напрями щодо подальшої підготовки до можливих викликів, які забезпечать процес навчання і викладання ефективнішим та комфортнішим для всіх учасників освітнього процесу. У процесі дослідження було вивчено і обґрунтовано: переваги та виклики, пов’язані зі змішаним навчанням; моделі змішаного навчання (змішане навчання завдяки своїй багатофункціональності та наявності широкого спектру засобів навчання утворює різні моделі); організація та управління освітнім процесом в умовах змішаного навчання; можливості практичної організації та управління змішаним навчанням (змішане навчання дає змогу поєднувати цифрові освітні ресурси з різноманітними онлайн-послугами для реалізації освітньої діяльності у закладах освіти); поради педагогічному колективу щодо викладання (планування занять і оцінювання, проведення різних типів занять); створення комфортного середовища (добробуту) учасників освітнього процесу в контексті впровадження змішаного навчання; огляд онлайн-сервісів і застосунків, які допомагають у навчанні та викладанні. Доведено, що змішане навчання є інноваційною формою організації освітнього процесу у закладах освіти, якісно новим підходом, який трансформує структуру і зміст навчання, змінюючи традиційні ролі викладача та здобувачів освіти. Методика використання цифрових технологій у процесі змішаного навчання в закладах освіти розкриває етапи організації змішаного навчання, практичні поради та фактори для вибору моделі змішаного навчання. Важливим наразі є розроблення рекомендацій щодо використання цифрових технологій у процесі змішаного навчання в закладах освіти, дослідження інноваційних моделей, принципів і методів їх формування і використання, визначення найбільш доцільних шляхів упровадження.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавнича група "Наукові перспективи"uk
dc.relation.ispartofseriesСерія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»;5(11)-
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectдистанційне навчання-
dc.subjectмоделі змішаного навчання-
dc.subjectосвітній процес-
dc.subjectцифрова трансформація-
dc.titleЗмішане навчання в епоху цифрової трансформаціїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри німецької філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття1.pdf9.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.