Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52185
Назва: Змішане навчання в епоху цифрової трансформації
Автори: Шевченко, І.А.
Костенко, Д
Молчанюк, О.В
Вереш, Марія Тіборівна
Кланічка, В.Ю.
Ключові слова: змішане навчання, дистанційне навчання, моделі змішаного навчання, освітній процес, цифрова трансформація
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавнича група "Наукові перспективи"
Бібліографічний опис: «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2023. № 5(11) 2023. С. 945 DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-5(11)
Серія/номер: Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»;5(11)
Короткий огляд (реферат): У зв’язку з пандемією коронавірусу освітяни в Україні та світі організовували дистанційне навчання у вкрай стислі терміни, закладами професійної (професійно-технічної) і вищої освіти вибудовувались власні системи змішаного навчання. Цей досвід, з одного боку, багато чому навчив і освітян, і здобувачів освіти, з іншого ж - викликав певні упередження та стереотипи щодо дистанційних технологій у навчанні. У статті досліджено сутність і можливості які пропонує змішане навчання, а також визначено напрями щодо подальшої підготовки до можливих викликів, які забезпечать процес навчання і викладання ефективнішим та комфортнішим для всіх учасників освітнього процесу. У процесі дослідження було вивчено і обґрунтовано: переваги та виклики, пов’язані зі змішаним навчанням; моделі змішаного навчання (змішане навчання завдяки своїй багатофункціональності та наявності широкого спектру засобів навчання утворює різні моделі); організація та управління освітнім процесом в умовах змішаного навчання; можливості практичної організації та управління змішаним навчанням (змішане навчання дає змогу поєднувати цифрові освітні ресурси з різноманітними онлайн-послугами для реалізації освітньої діяльності у закладах освіти); поради педагогічному колективу щодо викладання (планування занять і оцінювання, проведення різних типів занять); створення комфортного середовища (добробуту) учасників освітнього процесу в контексті впровадження змішаного навчання; огляд онлайн-сервісів і застосунків, які допомагають у навчанні та викладанні. Доведено, що змішане навчання є інноваційною формою організації освітнього процесу у закладах освіти, якісно новим підходом, який трансформує структуру і зміст навчання, змінюючи традиційні ролі викладача та здобувачів освіти. Методика використання цифрових технологій у процесі змішаного навчання в закладах освіти розкриває етапи організації змішаного навчання, практичні поради та фактори для вибору моделі змішаного навчання. Важливим наразі є розроблення рекомендацій щодо використання цифрових технологій у процесі змішаного навчання в закладах освіти, дослідження інноваційних моделей, принципів і методів їх формування і використання, визначення найбільш доцільних шляхів упровадження.
Опис: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-5(11) Журнал включено до міжнародної наукометричної бази IndexCopernicus (IC), Research Bible, міжнародної пошукової системи Google Scholar.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52185
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри німецької філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття1.pdf9.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.