Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52210
Назва: Фактори стійкого розвитку підприємств у сегменті міжнародного туризму Карпатського регіону
Автори: Медяник, Алла Михайлівна
Ключові слова: туризм, сталий розвиток туризму, дестuнація, міжнародний туризм, туристичний бізнес, Карпатський регіон
Дата публікації: 2009
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Медяник, А. М. Фактори стійкого розвитку підприємств у сегменті міжнародного туризму Карпатського регіону / А. М. Медяник // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. 28. Ч. ІІІ. – С.39-42. – Бібліогр.: с.42 (12 назв).
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядаються пріоритети, що складають основу розвитку міжнародної туристичної політики, перспективні напрями розвитку міжнародного туризму в Карпатському регіоні, аналізується туристично-рекреаційний потенціал Українських Карпат.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1P13I0D3ARX6rTjtMT5QEPehSWXSWq0s_/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52210
ISBN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Економіка. Спецвипуск - 28. Частина 3 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тит. Ек. Вип.28 Ч.3.pdf1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.