Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52215
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРега, М. Г.-
dc.date.accessioned2023-06-16T07:17:20Z-
dc.date.available2023-06-16T07:17:20Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationРега, М. Г. Тенденції розвитку підприємств туристичної сфери України / М. Г. Рега // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. 28. Ч. ІІІ. – С.54-57. – Бібліогр.: с.57 (7 назв).uk
dc.identifier.isbn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52215-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1K31RwqUfpIBXv9b_xJ31-Quy1EmEn5Js/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractОбгрунтовано дослідження розвитку малих міст в територіально-господарській системі регіону. Визначено проблеми, що стримують ефективне використання ресурсного потенціалу малих міст в процесі трансформації їх господарських функцій та формування інституту комунальної власності. Проблема дослідження туристичного ринку особливо гостро стоїть сьогодні перед Україною. Враховуючи, що на сучасному етапі розвитку економіки України її товари не в змозі належним чином конкурувати на світовому ринку з продукцією економічно розвинених країн, туризм стає найбільш важливим джерелом валютних надходжень, а також сприяє розвитку регіонів, які не мають будь-якої промислової бази, полегшуючи тим самим проблему зайнятості.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectмалі містаuk
dc.subjectтуріндустріяuk
dc.titleТенденції розвитку підприємств туристичної сфери Україниuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Економіка. Спецвипуск - 28. Частина 3 - 2009

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тит. Ек. Вип.28 Ч.3.pdf1.52 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.