Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52215
Назва: Тенденції розвитку підприємств туристичної сфери України
Автори: Рега, М. Г.
Ключові слова: туризм, малі міста, туріндустрія
Дата публікації: 2009
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Рега, М. Г. Тенденції розвитку підприємств туристичної сфери України / М. Г. Рега // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. 28. Ч. ІІІ. – С.54-57. – Бібліогр.: с.57 (7 назв).
Короткий огляд (реферат): Обгрунтовано дослідження розвитку малих міст в територіально-господарській системі регіону. Визначено проблеми, що стримують ефективне використання ресурсного потенціалу малих міст в процесі трансформації їх господарських функцій та формування інституту комунальної власності. Проблема дослідження туристичного ринку особливо гостро стоїть сьогодні перед Україною. Враховуючи, що на сучасному етапі розвитку економіки України її товари не в змозі належним чином конкурувати на світовому ринку з продукцією економічно розвинених країн, туризм стає найбільш важливим джерелом валютних надходжень, а також сприяє розвитку регіонів, які не мають будь-якої промислової бази, полегшуючи тим самим проблему зайнятості.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1K31RwqUfpIBXv9b_xJ31-Quy1EmEn5Js/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52215
ISBN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Економіка. Спецвипуск - 28. Частина 3 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тит. Ек. Вип.28 Ч.3.pdf1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.