Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52216
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамонова, Тетяна Броніславівна-
dc.date.accessioned2023-06-16T07:27:16Z-
dc.date.available2023-06-16T07:27:16Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСамонова, Т. Б. Процес формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг / Т. Б. Самонова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. 28. Ч. ІІІ. – С.58-63. – Бібліогр.: с.63 (6 назв).uk
dc.identifier.isbn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52216-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1vOoRfcvGk6x6ajzjuu_wxu6PORZ77zVy/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню рекламних послуг та визначенню складових процесу формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг і чинників ефективного управління цим процесом. Процес формування рекламної діяльності на туристичному підприємстві представлено у вигляді алгоритму певних дій з можливістю контролювання їхнього виконання та коригування на всіх стадіях. В статті досліджено вплив на ефективність рекламних заходів специфічних ризиків, притаманних туристичній діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламний продуктuk
dc.subjectтуристична діяльністьuk
dc.subjectприбутковістьuk
dc.subjectрекламна стратегіяuk
dc.titleПроцес формування рекламної діяльності на ринку туристичних послугuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2009 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Спецвипуск - 28. Частина 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тит. Ек. Вип.28 Ч.3.pdf1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.