Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52216
Название: Процес формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг
Авторы: Самонова, Тетяна Броніславівна
Ключевые слова: маркетинг, реклама, рекламний продукт, туристична діяльність, прибутковість, рекламна стратегія
Дата публикации: 2009
Издательство: УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Самонова, Т. Б. Процес формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг / Т. Б. Самонова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. 28. Ч. ІІІ. – С.58-63. – Бібліогр.: с.63 (6 назв).
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено дослідженню рекламних послуг та визначенню складових процесу формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг і чинників ефективного управління цим процесом. Процес формування рекламної діяльності на туристичному підприємстві представлено у вигляді алгоритму певних дій з можливістю контролювання їхнього виконання та коригування на всіх стадіях. В статті досліджено вплив на ефективність рекламних заходів специфічних ризиків, притаманних туристичній діяльності.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1vOoRfcvGk6x6ajzjuu_wxu6PORZ77zVy/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52216
ISBN: 0869-0782
Располагается в коллекциях:2009 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Спецвипуск - 28. Частина 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тит. Ек. Вип.28 Ч.3.pdf1.52 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.