Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52216
Title: Процес формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг
Authors: Самонова, Тетяна Броніславівна
Keywords: маркетинг, реклама, рекламний продукт, туристична діяльність, прибутковість, рекламна стратегія
Issue Date: 2009
Publisher: УжНУ "Говерла"
Citation: Самонова, Т. Б. Процес формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг / Т. Б. Самонова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. 28. Ч. ІІІ. – С.58-63. – Бібліогр.: с.63 (6 назв).
Abstract: Статтю присвячено дослідженню рекламних послуг та визначенню складових процесу формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг і чинників ефективного управління цим процесом. Процес формування рекламної діяльності на туристичному підприємстві представлено у вигляді алгоритму певних дій з можливістю контролювання їхнього виконання та коригування на всіх стадіях. В статті досліджено вплив на ефективність рекламних заходів специфічних ризиків, притаманних туристичній діяльності.
Description: https://drive.google.com/file/d/1vOoRfcvGk6x6ajzjuu_wxu6PORZ77zVy/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52216
ISBN: 0869-0782
Appears in Collections:Економіка. Спецвипуск - 28. Частина 3 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тит. Ек. Вип.28 Ч.3.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.