Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52218
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТуріс, Інгрід Юріївна-
dc.date.accessioned2023-06-16T07:44:48Z-
dc.date.available2023-06-16T07:44:48Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationТуріс, І. Ю. Поняття "FLYER" (рекламний проспект) у туристичній галузі Закарпаття / І. Ю. Туріс // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. 28. Ч. ІІІ. – С.69-70. – Бібліогр.: с.70 (13 назв).uk
dc.identifier.isbn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52218-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1faGLvqGKzF9_NE_UJdzaUxVvbtQ22Wxl/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню одного з рекламних засобів у туристичній галузі "Flyer" (інформаційно-рекламний проспект), що використовується для успішної комунікаціі; а також облегшення контактних зв'язків із закордонними бізнесменами, туристами. Дана робота є акmуальною, оскільки найсучасніші рекламні засоби є невід'ємною частиною коммунікації в туристичній діяльності і Закарпатська область при цьому не є виключенням .uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectтуристична галузьuk
dc.subjectрекламні засобиuk
dc.subjectінформаційно-рекламний проспектuk
dc.subjectFlyeruk
dc.titleПоняття "FLYER" (рекламний проспект) у туристичній галузі Закарпаттяuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Економіка. Спецвипуск - 28. Частина 3 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тит. Ек. Вип.28 Ч.3.pdf1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.