Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52218
Назва: Поняття "FLYER" (рекламний проспект) у туристичній галузі Закарпаття
Автори: Туріс, Інгрід Юріївна
Ключові слова: туристична галузь, рекламні засоби, інформаційно-рекламний проспект, Flyer
Дата публікації: 2009
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Туріс, І. Ю. Поняття "FLYER" (рекламний проспект) у туристичній галузі Закарпаття / І. Ю. Туріс // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. 28. Ч. ІІІ. – С.69-70. – Бібліогр.: с.70 (13 назв).
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню одного з рекламних засобів у туристичній галузі "Flyer" (інформаційно-рекламний проспект), що використовується для успішної комунікаціі; а також облегшення контактних зв'язків із закордонними бізнесменами, туристами. Дана робота є акmуальною, оскільки найсучасніші рекламні засоби є невід'ємною частиною коммунікації в туристичній діяльності і Закарпатська область при цьому не є виключенням .
Опис: https://drive.google.com/file/d/1faGLvqGKzF9_NE_UJdzaUxVvbtQ22Wxl/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52218
ISBN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Економіка. Спецвипуск - 28. Частина 3 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тит. Ек. Вип.28 Ч.3.pdf1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.