Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52218
Title: Поняття "FLYER" (рекламний проспект) у туристичній галузі Закарпаття
Authors: Туріс, Інгрід Юріївна
Keywords: туристична галузь, рекламні засоби, інформаційно-рекламний проспект, Flyer
Issue Date: 2009
Publisher: УжНУ "Говерла"
Citation: Туріс, І. Ю. Поняття "FLYER" (рекламний проспект) у туристичній галузі Закарпаття / І. Ю. Туріс // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. 28. Ч. ІІІ. – С.69-70. – Бібліогр.: с.70 (13 назв).
Abstract: Стаття присвячена дослідженню одного з рекламних засобів у туристичній галузі "Flyer" (інформаційно-рекламний проспект), що використовується для успішної комунікаціі; а також облегшення контактних зв'язків із закордонними бізнесменами, туристами. Дана робота є акmуальною, оскільки найсучасніші рекламні засоби є невід'ємною частиною коммунікації в туристичній діяльності і Закарпатська область при цьому не є виключенням .
Description: https://drive.google.com/file/d/1faGLvqGKzF9_NE_UJdzaUxVvbtQ22Wxl/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52218
ISBN: 0869-0782
Appears in Collections:Економіка. Спецвипуск - 28. Частина 3 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тит. Ек. Вип.28 Ч.3.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.