Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52240
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, Надія Вікторівна-
dc.contributor.authorМельник, Андрій Васильович-
dc.contributor.authorВеликочий, Володимир Степанович-
dc.date.accessioned2023-06-17T07:01:29Z-
dc.date.available2023-06-17T07:01:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВеликочий В.С., Мельник А.В., Мельник Н.В. Позиціонування національного туристичного продукту Данії на міжнародному туристичному ринку в умовах світової пандемії. Вісник Одеського національного університету. Серія : Географічні та геологічні науки. 2022. Т. 27, Вип. 1(40). С. 85-99uk
dc.identifier.issn303-9914-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52240-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню місця Данії на світовому туристичному ринку. Визначається спеціалізація рекреаційної галузі країни. Аналізуються інтенсивність, динаміка та географія туристичних потоків, особливості внутрішнього туризму, а також доходи від міжнародного туризму та середні витрати на туризм. Оцінюється вплив світової пандемії COVID‑19 на поступ туризму досліджуваної державиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОНУ імені І. Мечніковаuk
dc.subjectТуризм і рекреаціяuk
dc.subjectКлючові слова: туристична індустрія, Данія, внутрішній туризм, дестинація, туристичні прибуття, доходи від туризму, світова пандеміяuk
dc.titleПозиціонування національного туристичного продукту Данії на міжнародному туристичному ринку в умовах світової пандеміїuk
dc.typeTextuk
dc.typeDatasetuk
dc.typeImageuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття.pdf623.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.