Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52240
Назва: Позиціонування національного туристичного продукту Данії на міжнародному туристичному ринку в умовах світової пандемії
Автори: Мельник, Надія Вікторівна
Мельник, Андрій Васильович
Великочий, Володимир Степанович
Ключові слова: Туризм і рекреація, Ключові слова: туристична індустрія, Данія, внутрішній туризм, дестинація, туристичні прибуття, доходи від туризму, світова пандемія
Дата публікації: 2022
Видавництво: ОНУ імені І. Мечнікова
Бібліографічний опис: Великочий В.С., Мельник А.В., Мельник Н.В. Позиціонування національного туристичного продукту Данії на міжнародному туристичному ринку в умовах світової пандемії. Вісник Одеського національного університету. Серія : Географічні та геологічні науки. 2022. Т. 27, Вип. 1(40). С. 85-99
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню місця Данії на світовому туристичному ринку. Визначається спеціалізація рекреаційної галузі країни. Аналізуються інтенсивність, динаміка та географія туристичних потоків, особливості внутрішнього туризму, а також доходи від міжнародного туризму та середні витрати на туризм. Оцінюється вплив світової пандемії COVID‑19 на поступ туризму досліджуваної держави
Тип: Text
Dataset
Image
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52240
ISSN: 303-9914
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf623.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.