Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52240
Title: Позиціонування національного туристичного продукту Данії на міжнародному туристичному ринку в умовах світової пандемії
Authors: Мельник, Надія Вікторівна
Мельник, Андрій Васильович
Великочий, Володимир Степанович
Keywords: Туризм і рекреація, Ключові слова: туристична індустрія, Данія, внутрішній туризм, дестинація, туристичні прибуття, доходи від туризму, світова пандемія
Issue Date: 2022
Publisher: ОНУ імені І. Мечнікова
Citation: Великочий В.С., Мельник А.В., Мельник Н.В. Позиціонування національного туристичного продукту Данії на міжнародному туристичному ринку в умовах світової пандемії. Вісник Одеського національного університету. Серія : Географічні та геологічні науки. 2022. Т. 27, Вип. 1(40). С. 85-99
Abstract: Стаття присвячена вивченню місця Данії на світовому туристичному ринку. Визначається спеціалізація рекреаційної галузі країни. Аналізуються інтенсивність, динаміка та географія туристичних потоків, особливості внутрішнього туризму, а також доходи від міжнародного туризму та середні витрати на туризм. Оцінюється вплив світової пандемії COVID‑19 на поступ туризму досліджуваної держави
Type: Text
Dataset
Image
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52240
ISSN: 303-9914
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття.pdf623.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.