Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52271
Title: | Фонетика англійської мови |
Authors: | Рогач, Леся Валеріанівна |
Keywords: | глосарій термінів, фонетичні вправи, вимови англійських звуків, артикуляція звуків |
Issue Date: | Jun-2023 |
Citation: | Рогач Л. В. Фонетика англійської мови : методичний посібник (англійською мовою). Видання друге. – Ужгород, 2023. |
Abstract: | Методичний посібник з фонетики англійської мови призначено для студентів першого та другого курсів англійського відділення факультету іноземної філології спеціальностей «Середня освіта» та «Філологія». Посібник рекомендовано для використання на заняттях з дисциплін «Практична фонетика англійської мови» та «Фонетика англійської мови», а також може стати в нагоді для студентів, які вивчають англійську мову, як другу іноземну, вчителів загальноосвітніх шкіл, а також всіх, хто починає вивчати фонетику англійської мови |
Description: | У посібнику висвітлюються основні теоретичні положення фонетичного курсу, а також подаються різноманітні фонетичні вправи. У теоретичній частині розробки до кожного тексту пропонується короткий глосарій термінів і запитання для кращого оволодіння матеріалом. Цей розділ містить також фонетичні вправи, націлені на практичне опрацювання теоретичних положень посібника. З метою опанування студентами правильної вимови англійських звуків, у другій частині посібника англійською мовою подається опис артикуляції всіх звуків, а також вправи для самостійної та аудиторної роботи над вдосконаленням вимови як окремих звуків, так і слів та речень |
Type: | Text |
Publication type: | Методичні рекомендації |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52271 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри англійської філології |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
ОК 11 СО УА РОГАЧ ФОНЕТИКА АНГЛ.МОВА.pdf | 931.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.