Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5228
Title: | Наративний дискурс «Історії Русів» з точки зору комунікативної схеми: автор-текст-читач |
Other Titles: | Narativniy diskurs of «History of Ruses» from point of communicative chart: author-text-reader |
Authors: | Хававчак, Олег Анатолійович |
Keywords: | дискурс, автор-наратор, текст, читач |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Citation: | Хававчак, О. Наративний дискурс "Історії Русів" з точки зору комунікативної схеми : автор–текст–читач [Текст] / О. Хававчак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол.: Ю.М. Бідзіля (голова), В.В. Барчан, Н.П. Бедзір та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 25. – С. 122–126. – Рез. – рос., англ. – Бібліогр.: с. 125–126 (17 назв). |
Series/Report no.: | Філологія. Соціальні комунікації; |
Abstract: | У запропонованій статті аналізується наративний дискурс «Історії Русів» крізь призму комуніка-
тивної схеми автор-текст читач. Визначається гетеродієгетичний наратор в екстрадієгетичній ситуації, універсальний по-бароковому текст твору — актуальний і в ХХІ ст. та імпліцитний читач «Історії Русів».
Ключові слова: дискурс, автор-наратор, текст, читач. In the offered article narativniy diskurs of «History Rusiv» is analysed through the prism of communicative chart author-text reader. Geterodiegetichniy is determined narator in ekstradiegetichniy situations, universal baroko’s text of work, — actual and in a XXI ct. and implicitniy reader of «History Rusiv». Key words: discource, author/narrator, text, reader. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5228 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. Випуск 25 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
НАРАТИВНИЙ ДИСКУРС «ІСТОРІЇ РУСІВ» З ТОЧКИ ЗОРУ.pdf | 372.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.