Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52350
Назва: Структура, семантика і функціонування термінів видавничо-поліграфічного виробництва у сучасній українській літературній мові
Автори: Медведь, Марія Миколаївна
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Медведь М. М. Структура, семантика і функціонування термінів видавничо-поліграфічного виробництва у сучасній українській літературній мові : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / М. М. Медведь. — Івано-Франківськ : ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника", 2014. — 20 c.
Короткий огляд (реферат): Встановлено взаємозв'язок між термінологічними одиницями видавничо-поліграфічного виробництва, що увійшли у вжиток ХХ - ХХІ ст., і загальнолітературною українською лексикою. Уточнено часові межі й джерела появи нових термінів в українській термінології такого виробництва. Описано екстралінгвальні фактори виникнення нових видавничо-поліграфічних термінів кінця XX - початку XXI ст. Досліджено основні шляхи та способи номінації видавничо-поліграфічних термінів, а також їх структурно-семантичні особливості в межах зазначеного часового періоду. Виявлено специфіку функціонування нових термінів в українській термінології видавничої справи та поліграфії.
Тип: Text
Тип публікації: Автореферат
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52350
Розташовується у зібраннях:Бібліотечна справа
Наукові публікації кафедри української мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Структура, семантика і функціонування.pdf2.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.