Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩелкунова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorДідик, В. І.-
dc.date.accessioned2023-06-29T10:38:33Z-
dc.date.available2023-06-29T10:38:33Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЩелкунова, О. В. Регіональний маркетинг та його місце в системі стратегічного управління регіоном / О. В. Щелкунова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, М.М. Бойко, Й. Я. Даньків та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 25. – С.96-100.uk
dc.identifier.issn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52488-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/13uZh4tDRWvVxdU_Cn0WwXhZURM09RGoL/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractСтаття присвячена виявленню теоретичної сутності та змісту регіонального маркетингу. Наведене коло визначень сутності регіонального маркетингу та запропоновані власні підходи до вдосконалення категоріального апарату. Досліджені рівні регіонального маркетингу. Вuкладені етапи впровадження регіонального маркетингу в системі стратегічного управління регіоном.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectрегіонuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectрегіональний маркетингuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.titleРегіональний маркетинг та його місце в системі стратегічного управління регіономuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Економіка. Випуск 25 - 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Ек. Вип. 25. 2008.pdf244.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.