Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52488
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩелкунова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorДідик, В. І.-
dc.date.accessioned2023-06-29T10:38:33Z-
dc.date.available2023-06-29T10:38:33Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЩелкунова, О. В. Регіональний маркетинг та його місце в системі стратегічного управління регіоном / О. В. Щелкунова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, М.М. Бойко, Й. Я. Даньків та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 25. – С.96-100.uk
dc.identifier.issn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52488-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/13uZh4tDRWvVxdU_Cn0WwXhZURM09RGoL/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractСтаття присвячена виявленню теоретичної сутності та змісту регіонального маркетингу. Наведене коло визначень сутності регіонального маркетингу та запропоновані власні підходи до вдосконалення категоріального апарату. Досліджені рівні регіонального маркетингу. Вuкладені етапи впровадження регіонального маркетингу в системі стратегічного управління регіоном.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectрегіонuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectрегіональний маркетингuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.titleРегіональний маркетинг та його місце в системі стратегічного управління регіономuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Економіка. Випуск 25 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Ек. Вип. 25. 2008.pdf244.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.