Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52488
Название: Регіональний маркетинг та його місце в системі стратегічного управління регіоном
Авторы: Щелкунова, Олена Володимирівна
Дідик, В. І.
Ключевые слова: регіон, маркетинг, регіональний маркетинг, стратегічне управління
Дата публикации: 2008
Издательство: УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Щелкунова, О. В. Регіональний маркетинг та його місце в системі стратегічного управління регіоном / О. В. Щелкунова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, М.М. Бойко, Й. Я. Даньків та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 25. – С.96-100.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена виявленню теоретичної сутності та змісту регіонального маркетингу. Наведене коло визначень сутності регіонального маркетингу та запропоновані власні підходи до вдосконалення категоріального апарату. Досліджені рівні регіонального маркетингу. Вuкладені етапи впровадження регіонального маркетингу в системі стратегічного управління регіоном.
Описание: https://drive.google.com/file/d/13uZh4tDRWvVxdU_Cn0WwXhZURM09RGoL/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52488
ISSN: 0869-0782
Располагается в коллекциях:Економіка. Випуск 25 - 2008

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тит. Ек. Вип. 25. 2008.pdf244.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.