Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52488
Назва: Регіональний маркетинг та його місце в системі стратегічного управління регіоном
Автори: Щелкунова, Олена Володимирівна
Дідик, В. І.
Ключові слова: регіон, маркетинг, регіональний маркетинг, стратегічне управління
Дата публікації: 2008
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Щелкунова, О. В. Регіональний маркетинг та його місце в системі стратегічного управління регіоном / О. В. Щелкунова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, М.М. Бойко, Й. Я. Даньків та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 25. – С.96-100.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена виявленню теоретичної сутності та змісту регіонального маркетингу. Наведене коло визначень сутності регіонального маркетингу та запропоновані власні підходи до вдосконалення категоріального апарату. Досліджені рівні регіонального маркетингу. Вuкладені етапи впровадження регіонального маркетингу в системі стратегічного управління регіоном.
Опис: https://drive.google.com/file/d/13uZh4tDRWvVxdU_Cn0WwXhZURM09RGoL/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52488
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Економіка. Випуск 25 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Ек. Вип. 25. 2008.pdf244.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.