Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52488
Title: Регіональний маркетинг та його місце в системі стратегічного управління регіоном
Authors: Щелкунова, Олена Володимирівна
Дідик, В. І.
Keywords: регіон, маркетинг, регіональний маркетинг, стратегічне управління
Issue Date: 2008
Publisher: УжНУ "Говерла"
Citation: Щелкунова, О. В. Регіональний маркетинг та його місце в системі стратегічного управління регіоном / О. В. Щелкунова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, М.М. Бойко, Й. Я. Даньків та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 25. – С.96-100.
Abstract: Стаття присвячена виявленню теоретичної сутності та змісту регіонального маркетингу. Наведене коло визначень сутності регіонального маркетингу та запропоновані власні підходи до вдосконалення категоріального апарату. Досліджені рівні регіонального маркетингу. Вuкладені етапи впровадження регіонального маркетингу в системі стратегічного управління регіоном.
Description: https://drive.google.com/file/d/13uZh4tDRWvVxdU_Cn0WwXhZURM09RGoL/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52488
ISSN: 0869-0782
Appears in Collections:Економіка. Випуск 25 - 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Ек. Вип. 25. 2008.pdf244.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.