Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/526
Title: Педагогічні умови використання гри під час навчання іноземної мови учнів початкової школи
Other Titles: Pedagogical conditions of using a game in teaching a foreign language to the pupils of elementary schools
Authors: Сідун, Мар’яна Михайлівна
Keywords: навчальна гра, педагогічні умови, учень початкової школи, вікові особливості, педагогічний процес
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Сідун, М. М. Педагогічні умови використання гри під час навчання іноземної мови учнів початкової школи [Текст] / М. М. Сідун // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 152–154 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 154 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті автор визначила і дослідила умови ви- користання гри під час навчання молодших школярів іноземної мови. Встановлено. що процес навчання іноземних мов молодших школярів із використанням ігрової технології буде ефективнішим, якщо будуть дотримані такі педагогічні умови: буде відбуватися співпраця вчителя й учнів на всіх етапах гри; гра від- повідатиме психологічним та віковим можливостям учнів; будуть використовуватися різні види ігрової діяльності; будуть застосовуватись ігри, які сти- мулюють розвиток мотиваційної сфери і пізнаваль- ної діяльності учнів; зміст гри відповідатиме меті та завданням уроку. Ключові слова: навчальна гра, педагогічні умови, учень початкової школи, вікові особливості, педаго- гічний процес.
Description: The author has identifi ed and investigated the terms of game use while teaching pupils a foreign lan guage. It has been established, that learning foreign languages by young learners in a primary school by using gam es technology will be more effective if the following pedagogical conditions are met: there is a teamwork of teach ers and pupils at all game stages; the game corresponds to the psychological age and abilities of pupils; different ty pes of games are used; games stimulating the development of cognitive and motivational sphere of pupils are used; the content of a game meets the lesson’s goals and objectives. Key words: educational game, teaching conditions, an elementary school pupil, age peculiarities, edu cational process.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/526
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.