Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/526
Назва: | Педагогічні умови використання гри під час навчання іноземної мови учнів початкової школи |
Інші назви: | Pedagogical conditions of using a game in teaching a foreign language to the pupils of elementary schools |
Автори: | Сідун, Мар’яна Михайлівна |
Ключові слова: | навчальна гра, педагогічні умови, учень початкової школи, вікові особливості, педагогічний процес |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Сідун, М. М. Педагогічні умови використання гри під час навчання іноземної мови учнів початкової школи [Текст] / М. М. Сідун // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 152–154 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 154 (6 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | У статті автор визначила і дослідила умови ви- користання гри під час навчання молодших школярів іноземної мови. Встановлено. що процес навчання іноземних мов молодших школярів із використанням ігрової технології буде ефективнішим, якщо будуть дотримані такі педагогічні умови: буде відбуватися співпраця вчителя й учнів на всіх етапах гри; гра від- повідатиме психологічним та віковим можливостям учнів; будуть використовуватися різні види ігрової діяльності; будуть застосовуватись ігри, які сти- мулюють розвиток мотиваційної сфери і пізнаваль- ної діяльності учнів; зміст гри відповідатиме меті та завданням уроку. Ключові слова: навчальна гра, педагогічні умови, учень початкової школи, вікові особливості, педаго- гічний процес. |
Опис: | The author has identifi ed and investigated the terms of game use while teaching pupils a foreign lan guage. It has been established, that learning foreign languages by young learners in a primary school by using gam es technology will be more effective if the following pedagogical conditions are met: there is a teamwork of teach ers and pupils at all game stages; the game corresponds to the psychological age and abilities of pupils; different ty pes of games are used; games stimulating the development of cognitive and motivational sphere of pupils are used; the content of a game meets the lesson’s goals and objectives. Key words: educational game, teaching conditions, an elementary school pupil, age peculiarities, edu cational process. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/526 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ГРИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ.pdf | 239.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.