Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52641
Title: Окремі аспекти вивчення іноземної мови у ЗВО в умовах дистанційного навчання
Authors: Кіш, Надія Василівна
Марія Теличко
Канюк, Олександра Любомирівна
Keywords: дистанційне навчання, інтернет-платформа, іноземна мова, онлайн-навчання
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер- жавного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 36. Том 1. – 318 с.
Series/Report no.: Вип. 36. Том 1;
Abstract: Останнім часом особливо актуальним стало питання використання інформаційних технологій у вищому навчальному закладі, ведуться численні дискусії стосовно проблем, пов’язаних із застосуванням нових технічних засобів, нових підходів до процесу навчання, удосконалення методів онлайн-навчання. У статті розглянуто окремі аспекти вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах в умовах дистанційного навчання, надано стислий аналіз системи дистанційного навчання та онлайн-сервісів і порівняння його з традиційним. Основною метою навчання іноземної мови є використання іншомовної мовленнєвої діяльності як засобу міжкультурної взаємодії. Використання онлайн-сервісів дає змогу чітко подати матеріал, практикувати мовленнєві зразки, підвищити мотивацію до навчання й зробити навчання іноземних мов набагато цікавішим. Основне завдання викладача полягає в тому, щоби створити всі необхідні умови для практичного оволодіння студентами іноземною мовою та вибрати такі методи навчання, які б дали змогу кожному студенту активізувати свою особисту діяльність, свою творчість під час вивчення іноземної мови шляхом дистанційного навчання. Аналіз окремої кількості видів діяльності за допомогою тих чи інших онлайн-ресурсів дає змогу зрозуміти, що не існує універсальних інструментів вивчення іноземної мови, які б допомагали однаково добре розвинути навички та вміння аудіювання, говоріння, читання та письма в умовах онлайн-навчання. Кожен окремий сервіс базується на розвитку тих чи інших навичок та вмінь, і лише вдале поєднання ресурсів може забезпечити всебічну підготовку та ефективну організацію самостійної роботи студентів, тому з огляду на специфіку навчання саме іноземної мови, можливо, доцільним буде поєднання декількох платформ дистанційного навчання або надання викладачу можливості вибору однієї з них (залежно, скоріше, від персональних вподобань кожного окремого викладача), що стане основою для побудови відповідної методики навчання іноземної мови. Очевидні переваги дистанційних освітніх технологій не викликають жодних сумнівів, однак їх застосування під час навчання іноземної мови у ЗВО і саме питання підвищення якості навчання залишаються ще невирішеними. Якість досягнення мети залежить перш за все від потреб людини, її мотивації. Саме мотивація викликає цілеспрямовану активність, визначає вибір інструментів і прийомів, їх порядок досягнення певної мети.
Description: Канюк О.Л.. Окремі аспекти вивчення іноземної мови у ЗВО в умовах дистанційного навчання / О.Л.Канюк, Н.В Кіш., М.І.Теличко // АКТУАЛЬНI ПИТАННЯ ГУМАНIТАРНИХ НАУК: Мiжвузiвський збiрник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогiчного унiверситету iменi Iвана Франка. – Видавничий дім «Гельветика». – Вип. 36. ТОМ 1. – 2021 – С.302 – 307.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52641
ISSN: ISSN 2308-4855 (Print) ISSN 2308-4863 (Online)
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.