Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52650
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіш, Надія Василівна-
dc.contributor.authorКанюк, Олександра Любомирівна-
dc.date.accessioned2023-07-06T21:11:10Z-
dc.date.available2023-07-06T21:11:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКіш Н.В. Самостійна робота як ефективна складова управління навчально- пізнавальною діяльністю у процесі вивчення іноземної мови майбутніх фахівців / Н.В.Кіш, О.Л.Канюк // Збірник наукових праць. Серія: «Сучасні дослідження з іноземної філології. − 2020. − Випуск 18. − С.301-309 Сучасні дослідження з іноземної філології:збірник наукових праць. Вип.18./ред.кол.М.П.Фабіан (гол.ред.), С.В.Голик, О.М.Гвоздяк та ін Ужгород:ДВНЗ “УжНУ”, 2020. 357 с.uk
dc.identifier.issnISSN 2617-3921-
dc.identifier.otherDOI: 10.24144/2617-3921.2020.18 УДК 81 (081)+372. 8 С 91-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52650-
dc.descriptionЕфективність управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів забезпечується організацією самостійної роботи, що передбачає розробку завдань, які відповідають певним вимогам: мають бути різноманітними за тематикою – охоплювати найрізноманітніші соціальнокультурні аспекти та професійно-орієнтовані проблеми; забезпечувати реалізацію індивідуального підходу через урахування пізнавальних інтересів студентів (наприклад, можливість працювати із різноплановими текстами: хтось віддає перевагу публіцистиці, інші науково-популярній тематиці, художній літературі). Таким чином, реалізація системи управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів забезпечується через організацію самостійної роботи студентів. Вища школа послідовно, але неминуче переходить від передачі інформації до управління навчальнопізнавальною діяльністю, формування в студентів навичок самостійної роботи. Згідно з Положенням про організацію навчального процесу у ВНЗ, самостійна робота студентів є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом у вільний від обов'язкових навчальних занять час.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуто самостійну роботу як одну з складових управління навчально-пізнавальною діяльністю майбутніх фахівців вищих навчальних закладів. Зазначено, що ефективність управління навчальнопізнавальною діяльністю студентів забезпечується організацією самостійної роботи. Відповідно вона передбачає розробку завдань, які відповідають певним вимогам, а саме: мають бути різноманітними за тематикою – охоплювати найрізноманітніші соціально-культурні аспекти та професійноорієнтовані проблеми. Також забезпечувати реалізацію індивідуального підходу через урахування пізнавальних інтересів студентів. Наприклад, можливість працювати із різноплановими текстами: хтось віддає перевагу публіцистиці, інші науково-популярній тематиці, художній літературі. Визначено компоненти самостійної роботи: цільовий, змістовий, стимуляційно-мотиваційний, організаційно-діяльнісний, контрольнорегуляційний та оціночно-результативний. Розкрито особливості та сутність самостійної роботи. Розкриття сутності самостійної роботи через визначення її компонентів, а також досвід конструювання завдань для самостійної роботи студентів немовних спеціальностей у процесі вивчення ними іноземної мови дозволили сформулювати вимоги до розробки самостійних робіт. Урахування необхідності конструювання різнорівневих завдань для самостійної роботи передбачає обґрунтування структури завдань. Якраз вони спрямовані на діяльність репродуктивного, продуктивного, творчого і дослідницького рівнів. Таким чином, реалізація системи управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів 302 забезпечується через організацію самостійної роботи студентів. Вища школа послідовно, але неминуче переходить від передачі інформації до управління навчально-пізнавальною діяльністю, формування в студентів навичок самостійної роботи. Згідно з Положенням про організацію навчального процесу у ВНЗ, самостійна робота студентів є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом у вільний від обов'язкових навчальних занять час.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгород: ДВНЗ “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 18;-
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.subjectмайбутні фахівціuk
dc.subjectкомпоненти самостійної роботиuk
dc.titleСамостійна робота як ефективна складова управління навчально-пізнавальною діяльністю у процесі навчання іноземній мові майбутніх фахівцівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.