Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52650
Название: | Самостійна робота як ефективна складова управління навчально-пізнавальною діяльністю у процесі навчання іноземній мові майбутніх фахівців |
Авторы: | Кіш, Надія Василівна Канюк, Олександра Любомирівна |
Ключевые слова: | іноземна мова, навчально-пізнавальна діяльність, самостійна робота, майбутні фахівці, компоненти самостійної роботи |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | Ужгород: ДВНЗ “УжНУ” |
Библиографическое описание: | Кіш Н.В. Самостійна робота як ефективна складова управління навчально- пізнавальною діяльністю у процесі вивчення іноземної мови майбутніх фахівців / Н.В.Кіш, О.Л.Канюк // Збірник наукових праць. Серія: «Сучасні дослідження з іноземної філології. − 2020. − Випуск 18. − С.301-309 Сучасні дослідження з іноземної філології:збірник наукових праць. Вип.18./ред.кол.М.П.Фабіан (гол.ред.), С.В.Голик, О.М.Гвоздяк та ін Ужгород:ДВНЗ “УжНУ”, 2020. 357 с. |
Серия/номер: | Випуск 18; |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуто самостійну роботу як одну з складових управління навчально-пізнавальною діяльністю майбутніх фахівців вищих навчальних закладів. Зазначено, що ефективність управління навчальнопізнавальною діяльністю студентів забезпечується організацією самостійної роботи. Відповідно вона передбачає розробку завдань, які відповідають певним вимогам, а саме: мають бути різноманітними за тематикою – охоплювати найрізноманітніші соціально-культурні аспекти та професійноорієнтовані проблеми. Також забезпечувати реалізацію індивідуального підходу через урахування пізнавальних інтересів студентів. Наприклад, можливість працювати із різноплановими текстами: хтось віддає перевагу публіцистиці, інші науково-популярній тематиці, художній літературі. Визначено компоненти самостійної роботи: цільовий, змістовий, стимуляційно-мотиваційний, організаційно-діяльнісний, контрольнорегуляційний та оціночно-результативний. Розкрито особливості та сутність самостійної роботи. Розкриття сутності самостійної роботи через визначення її компонентів, а також досвід конструювання завдань для самостійної роботи студентів немовних спеціальностей у процесі вивчення ними іноземної мови дозволили сформулювати вимоги до розробки самостійних робіт. Урахування необхідності конструювання різнорівневих завдань для самостійної роботи передбачає обґрунтування структури завдань. Якраз вони спрямовані на діяльність репродуктивного, продуктивного, творчого і дослідницького рівнів. Таким чином, реалізація системи управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів 302 забезпечується через організацію самостійної роботи студентів. Вища школа послідовно, але неминуче переходить від передачі інформації до управління навчально-пізнавальною діяльністю, формування в студентів навичок самостійної роботи. Згідно з Положенням про організацію навчального процесу у ВНЗ, самостійна робота студентів є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом у вільний від обов'язкових навчальних занять час. |
Описание: | Ефективність управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів забезпечується організацією самостійної роботи, що передбачає розробку завдань, які відповідають певним вимогам: мають бути різноманітними за тематикою – охоплювати найрізноманітніші соціальнокультурні аспекти та професійно-орієнтовані проблеми; забезпечувати реалізацію індивідуального підходу через урахування пізнавальних інтересів студентів (наприклад, можливість працювати із різноплановими текстами: хтось віддає перевагу публіцистиці, інші науково-популярній тематиці, художній літературі). Таким чином, реалізація системи управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів забезпечується через організацію самостійної роботи студентів. Вища школа послідовно, але неминуче переходить від передачі інформації до управління навчальнопізнавальною діяльністю, формування в студентів навичок самостійної роботи. Згідно з Положенням про організацію навчального процесу у ВНЗ, самостійна робота студентів є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом у вільний від обов'язкових навчальних занять час. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52650 |
ISSN: | ISSN 2617-3921 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
12971-6154-PB Самостійна робота як ефективна складова управління навчальнопізнавальною діяльністю у процесі навчання іноземній мові.pdf | 3.33 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.