Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52690
Title: Сучасні підходи до впровадження цифрових технологій в освітній процес ЗВО
Other Titles: Modern approaches to the implementation of digital technologies in the educational process of high schools
Authors: Стойка, Олеся Ярославівна
Матейчук, Денис
Keywords: освітній процес, цифрові технології, навчання, заклад вищої освіти, викладач, здобувач освіти, цифровізація, educational process, digital technologies, training, institution of higher education, teacher, student of education, digitization
Issue Date: 2023
Citation: Стойка О. Я., Матейчук Д. Сучасні підходи до впровадження цифрових технологій в освітній процес ЗВО. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич. 2022. Вип. 62. Т. 2. С. 297–301.
Series/Report no.: Актуальні питання гуманітарних наук;
Abstract: У статті висвітлені особливості впровадження цифрових технологій в освітній процес з позиції практичних підходів. Визначено, що використання цифрових технологій впливає на освітнє середовище, в якому відбувається навчання, і є механізмом, який втілює розвиток і адаптацію сучасної природи до мінливих методів педагогічної взаємодії. З’ясовано, що використання сучасних технічних засобів для вирішення професійних завдань на основі отриманої освіти є запорукою конкурентоспроможності майбутнього фахівця. Встановлено, що до хмарних технологій, які використовуються в освітньому процесі належать веб-додатки, сервіси освітніх курсів, хмарне сховище, електронні журнали та щоденники тощо. З’ясовано, що, використовуючи хмарні технології, викладачі можуть легко створювати власне персоналізоване освітнє середовище та мати свободу вибору змісту та сти лю викладання. Встановлено, що програмне забезпечення для спілкування з відкритим кодом, таке як Skype, Zoom або GoogleMeet, дозволяє викладачам і здобувачам освіти спілкуватися в режимі реального часу. Визначено, що серед багатьох програмних платформ дистанційного навчання програмна платформа Moodle є одним із лідерів, яка складає собою систему управління освітнім контентом, що дозволяє створювати електронні освітні курси та проводити як очне, так і дистанційне навчання. Розглянуто освітні цілі впровадження цифрових техноло гій в освітній процес ЗВО. Встановлено, що цифрові технології відкривають можливості для вдосконалення освітнього процесу та підвищення рівня та якості сприйняття, розуміння та засвоєння знань. Визначено, що впровадження цифрових технологій в освітній процес ЗВО надає учасникам освітнього процесу доступ до елек тронного освітнього контенту, допомагає ефективно організувати та контролювати освітню роботу кожного здобувача освіти, розширює можливості здобувачів освіти і водночас підвищує відповідальність перед ними.
The article highlights the peculiarities of the implementation of digital technologies in the educational process from the standpoint of practical approaches. It was determined that the use of digital technologies affects the educational environment in which learning takes place and is a mechanism that embodies the development and adaptation of modern nature to changing methods of pedagogical interaction.It was found that the use of modern technical means to solve professional tasks on the basis of the received education is a guarantee of the competitiveness of the future specialist. It is established that the cloud technologies used in the educational process include web applications, educational course services, cloud storage, electronic journals and diaries, etc. It has been found that by using cloud technologies, teachers can easily create their own personalized educational environment and have the freedom to choose the content and teaching style. Open source communication software such as Skype, Zoom or GoogleMeet have been found to allow educators and learners to communicate in real time. It was determined that among the many distance learning software platforms, the Moodle software platform is one of the leaders, which is an educational content management system that allows you to create electronic educational courses and conduct both face-to-face and distance learning. The educational goals of the introduction of digital technologies into the educational process of higher education institutions are considered. It has been established that digital technologies open up opportunities for improving the educational process and increasing the level and quality of perception, understanding and assimilation of knowledge. It was determined that the introduction of digital technologies into the educational process of higher education institutions provides participants in the educational process with access to electronic educational content, helps to effectively organize and monitor the educational work of each student, expands the opportunities of students and, at the same time, increases their responsibility to them.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52690
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48 (1).pdf341.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.