Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52756
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРізак, Галина Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-07-11T15:18:53Z-
dc.date.available2023-07-11T15:18:53Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРізак Г. В. Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація» / Г. В. Різак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика = Continuing professional education: theory and practice : наук.-метод. журн. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благод. фонд ім. Антона Макаренка. – Київ. – 2022. – Вип. 73. – № 4. – С. 54-60.uk
dc.identifier.issn1609-8595-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52756-
dc.description.abstractАктуальність наукової теми ґрунтується на пошуку та вирішенні проблем підбору та удосконалення методики організації і проведення лабораторних робіт при викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». Мета статті полягає у дослідженні організації і проведення лабораторних робіт у процесі викладання дисципліни «Фармацевтична хімія» для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». У процесі проведеного опитування студентів денної форми навчання виявлено проблеми під час вивчення фармацевтичної хімії та окреслено шляхи удосконалення методики лабораторних робіт. Здійснено розробку методичного інструментарію для підвищення рівня викладання фармацевтичної хімії для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація», а саме: використання мультимедійних інтерактивних лекцій; розроблення електронних курсів; метод ролевих ігор; підготовка та захист курсових робіт; застосування лекцій або лабораторно-практичних занять із розглядом різних професійних ситуацій, із запропонованими хибними формулами, визначеннями, можливими механізмами реакцій. У процесі проведення формувального етапу експерименту мали місце використання віртуального освітнього середовища, мультимедійних лекцій. Сформовано перспективні напрями удосконалення методики організації і проведення лабораторних робіт при викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». Практична цінність роботи полягає в удосконаленні методики організації та проведення лабораторних робіт за конкретною тематикою.uk
dc.description.abstractThe relevance of the scientific topic is based on finding and solving the problems of selecting and improving the methodology of organization and conducting laboratory work in the teaching of pharmaceutical chemistry for students of the «Pharmacy, industrial pharmacy» specialty. The purpose of the article is to study the peculiarities of the process of teaching the discipline «Pharmaceutical Chemistry» for students of the «Pharmacy, industrial pharmacy» specialty. The methodological approach of the research is based on the methods of analysis, synthesis, comparison, and generalization. In the process of conducting a survey of full-time students, problems during the study of pharmaceutical chemistry were identified and ways to improve the methodology of teaching laboratory work were outlined. A methodological toolkit was developed to improve the level of teaching pharmaceutical chemistry for pharmacy students, namely: the use of multimedia interactive lectures; development of electronic courses; method of role-playing games; preparation and defence of term papers; application of lectures or laboratory-practical classes with consideration of various professional situations, with proposed false formulas, definitions, possible mechanisms of reactions. In the process of conducting the formative stage of the experiment, the use of a virtual educational environment and multimedia lectures took place. Prospective directions for improving the methodology of organizing and conducting laboratory work in teaching pharmaceutical chemistry for students majoring in «Pharmacy, industrial pharmacy» have been formed. The practical value of the work lies in the improvement of organizational methods and conducting laboratory work on a specific topic.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвіртуальне освітнє середовищеuk
dc.subjectмультимедійна лекціяuk
dc.subjectпрактикумuk
dc.subjectфармацевтична освітаuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectcomputer simulatorsuk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.subjectmultimedia lectureuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjecteducational environmentuk
dc.titleМетодика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація»uk
dc.title.alternativeMethods of organizing and conducting laboratory work in teaching pharmaceutical chemistry for students majoring in «Pharmacy, industrial pharmacy»uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри органічної хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NPO_2022_4_7.pdf224.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.