Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52758
Title: Інтерактивні методи дистанційного навчання студентів медичних спеціальностей на заняттях англійської мови
Other Titles: Interactive methods of distance learning for students in medical specialties during English language classes
Authors: Тимчик, Марина Павлівна
Keywords: інтерактивні методи навчання, англійська мова, дистанційні технології, засоби цифрового навчання, студенти-медики., interactive teaching methods, English language, distance learning technologies, digital learning tools, medical students.
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Тимчик Марина. Інтерактивні методи дистанційного навчання студентів медичних спеціальностей на заняттях англійської мови. Сучасні дослідження з іноземної мови. Збірник наукових праць. Випуск 1(23). Відп. ред. Фабіан М.П. Ужгород : Видавничий дім “Гельветика”. 2023. С. 328-336.
Series/Report no.: Сучасні дослідження з іноземної філології.;Випуск 1 (23)
Abstract: Сучасне суспільство потребує оновлення освітнього процесу та впровадження новітніх технологій, підходів, методик навчання для формування та розвитку особистості. В даній публікації розглянуто використання низки найбільш значущих інтерактивних методів дистанційного навчання для студентів медичних спеціальностей з фокусом на навчанні англійської мови. Матеріали статті наголошують на значенні таких інтерактивних методів у процесі вивчення іноземної мови, як «brain storm», «project», «discussion», «simulation», «case study». Визначено суть інтерактивного навчання та його практичну цінність, яка полягає у активній взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу, роботу в команді, вмінні висловлювати свою точку зору, роботі із різноманітними ресурсами. Окреслено шляхи ефективного використання інтерактивних підходів у формуванні комунікативної компетенції студентів-медиків під час занять з англійської мови. Наголошено на необхідності застосування аудіо та відео матеріалів, подкастів, веб-конференцій, використання спеціальних освітніх платформ та 3D зображень, словників із анатомії для вивчення «живої» іноземної мови. Відзначено, що інтерактивні методи дистанцій-ного навчання стають все більш актуальними, покращують якість здобуття медичної освіти та професійного розвитку студентів-медиків і є цінним ресурсом на заняттях англійської мови. Вони дозволяють створити стимулююче середовище, де студенти можуть активно взаємодіяти з матеріалом та один з одним, практикувати комунікаційні навички, вивчення нової лексики та закріплювати знання із медичної термінології. Інтерактивність сприяє підвищенню мотивації та зацікавленості студентів у процесі навчання, а також формує навички, які вони зможуть успішно застосувати у своїй майбутній медичній практиці. Modern society needs to update the educational process and intro-duce the latest technologies, approaches and teaching methods for the formation and development of personality. This publication discusses the use of a number of the most significant interactive methods of distance learning for students of medical specialties with a focus on learning English. The materials of the article emphasize the importance of such interactive methods in the process of learn-ing a foreign language as: «brain storm», «project», «discussion», «simulation», «case study». The essence of interactive learning and its practical value, which consists in the active interaction of all participants in the educational process, teamwork, ability to express one’s point of view, and work with various resources have been determined. The ways of effective use of interactive approaches in the formation of communicative competence of medical students during English classes are outlined. The emphasis is placed on the necessity of using audio and video materials, podcasts, web conferences, specialized educational platforms, 3D images, and anatomical dictionaries for learning «a spoken» foreign lan-guage. It is noted that interactive methods of distance learning are becoming increasingly relevant for improving the quality of obtaining medical education and professional development of medical students. They are a valuable resource in English language classes. They allow creating a stimulating environment where students can actively engage with the material and each other, practice communication skills, learn new vocabulary and enhance knowledge in medical terminology. Interactivity helps increase students’ motivation and interest in the learning process, and also forms skills that they will be able to successfully apply in their future medical practice
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52758
ISSN: 2617-3921
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тимчик Марина.pdf363.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.