Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52802
Назва: Teaching foreign languages in terms of distance learning
Автори: Леган, Вікторія Петрівна
Годованець, Наталія Іванівна
Ключові слова: навчання іноземної мови, дистанційна освіта, платформи дистанційного навчання, навчання іноземної мови
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавничий дім “Гельветика”
Бібліографічний опис: Сучасні дослідження з іноземної філології випуск 3-4 (21-22)
Серія/номер: 342-351;
Короткий огляд (реферат): Протягом останніх декількох десятиліть використання технологій та мультимедіа для дистанційного навчання іноземних мов швидко розширилося. Дистанційне навчання було спробою вирішити часові та просторові обмеження традиційного особистого навчання. Навчання онлайн було результатом повного прийняття технології як частини нашого життя. Дана стаття присвячена аналітичному огляду сучасного стану електронних засобів дистанційного навчання іноземної мови. Розглянуто термінологію поняття «дистанційна освіта». Визначено що дистанційний навчальний процес здійснюється за допомогою комбінації синхронних і асинхронних інструментів. З метою проведення аналізу виокремлюється ряд найпопулярніших сучасних платформ дистанційного навчання (Moodle, Zoom, Google Classroom). Ретельний аналіз основних функцій та особливостей зазначених платформ дистанційного навчання дозволив встановити, що будь-яка з них підходить для вивчення іноземної мови, оскільки вони мають усі функції, які необхідні для забезпечення ефективного формування навичок та вмінь читання, говоріння, аудіювання та письма. Вибір однієї з них повністю залежатиме скоріше від персональних вподобань кожного окремого викладача. Викладач повинен керувати і регулювати навчальну діяльність студентів. Для вивчення іноземної мови, використовуючи мультимедійні технології, студенти повинні бути самостійними і використовувати нові стратегії. Оскільки вивчення мови традиційним способом зазвичай відбувається за живого спілкування, а дистанційне навчання за допомогою Інтернет-спілкування. Встановлено що дистанційна форма навчання висуває нові вимоги до викладачів, серед яких вдосконалення професіоналізму, підвищення рівня професійної компетентності, володіння сучасними технологіями, вміння використовувати їх у навчальному процесі. А також дистанційне навчання дає можливість спілкуватися з носіями іноземної мови з різних країн.
Опис: Протягом останніх декількох десятиліть використання технологій та мультимедіа для дистанційного навчання іноземних мов швидко розширилося. Дистанційне навчання було спробою вирішити часові та просторові обмеження традиційного особистого навчання. Навчання онлайн було результатом повного прийняття технології як частини нашого життя. Дана стаття присвячена аналітичному огляду сучасного стану електронних засобів дистанційного навчання іноземної мови. Розглянуто термінологію поняття «дистанційна освіта». Визначено що дистанційний навчальний процес здійснюється за допомогою комбінації синхронних і асинхронних інструментів. З метою проведення аналізу виокремлюється ряд найпопулярніших сучасних платформ дистанційного навчання (Moodle, Zoom, Google Classroom). Ретельний аналіз основних функцій та особливостей зазначених платформ дистанційного навчання дозволив встановити, що будь-яка з них підходить для вивчення іноземної мови, оскільки вони мають усі функції, які необхідні для забезпечення ефективного формування навичок та вмінь читання, говоріння, аудіювання та письма. Вибір однієї з них повністю залежатиме скоріше від персональних вподобань кожного окремого викладача. Викладач повинен керувати і регулювати навчальну діяльність студентів. Для вивчення іноземної мови, використовуючи мультимедійні технології, студенти повинні бути самостійними і використовувати нові стратегії. Оскільки вивчення мови традиційним способом зазвичай відбувається за живого спілкування, а дистанційне навчання за допомогою Інтернет-спілкування. Встановлено що дистанційна форма навчання висуває нові вимоги до викладачів, серед яких вдосконалення професіоналізму, підвищення рівня професійної компетентності, володіння сучасними технологіями, вміння використовувати їх у навчальному процесі. А також дистанційне навчання дає можливість спілкуватися з носіями іноземної мови з різних країн.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52802
ISSN: 2617 - 3921
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Годованець. Леган .docxan article31.94 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.