Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52814
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Надія Василівна Кіш, Олександра Любомирівна Канюк | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-15T16:19:18Z | - |
dc.date.available | 2023-07-15T16:19:18Z | - |
dc.date.issued | 2017-10-20 | - |
dc.identifier.citation | Кіш Н.В. Культурологічний підхід як основа формування міжкультурної компетенції майбутнього спеціаліста / О.Л. Канюк, Н.В.Кіш // International research and practice conference «Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics» : Conference proceedings, October 20-21, 2017. Lublin: Izdevnieciba «Baltija Publishing». 236 pages. С.113 – 116 International research and practice conference «Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics» : Conference proceedings, October 20-21, 2017. Lublin: Izdevnieciba «Baltija Publishing». 236 pages. | uk |
dc.identifier.isbn | ISBN 978-9934-571-07-7 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52814 | - |
dc.description.abstract | Культурологічний підхід можна визначити як практико-орієнтований інструмент комплексного осмислення «функціонування соціокультурного досвіду», який має істотне значення для визначення шляхів і тенденцій розвитку міжкультурної компетенції майбутнього фахівця [3]. Якщо говорити про цей підхід як теоретико-прикладну область у сфері мовної педагогіки, то він набуває додатково цілий ряд соціально – педагогічних функцій. По-перше, культурологічний підхід забезпечує вивчення загальнотеоретичних основ розвитку полікультурної мовної особистості студента в процесі досліджуваних мов, культур і цивілізацій. По-друге, він концентрує увагу на ціннісно-орієнтаційний зміст культурознавчої освіти засобами мов, які вивчаються. По-третє, він дозволяє визначати принципи культурознавчої освіти засобами мов, які вивчаються, з урахуванням соціокультурного контексту їх вивчення і навчання їм. По-четверте, культурологічний підхід дозволяє звернутися до проблем відбору культурологічного матеріалу для навчальних цілей, його структурування для різних освітніх контекстів і розробки технології експертної оцінки культурознавчого наповнення навчальної літератури. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Izdevnieciba «Baltija Publishing» | uk |
dc.subject | Культурологічний підхід | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ | uk |
dc.subject | ІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ | uk |
dc.subject | майбутні фахівці | uk |
dc.subject | міжкультурна комунікація | uk |
dc.subject | міжкультурна компетенція | uk |
dc.title | Культурологічний підхід як основа формування міжкультурної компетенції майбутнього спеціаліста | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Культурологічний підхід як основа формування 2017.pdf | 2.32 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.