Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52814
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНадія Василівна Кіш, Олександра Любомирівна Канюк-
dc.date.accessioned2023-07-15T16:19:18Z-
dc.date.available2023-07-15T16:19:18Z-
dc.date.issued2017-10-20-
dc.identifier.citationКіш Н.В. Культурологічний підхід як основа формування міжкультурної компетенції майбутнього спеціаліста / О.Л. Канюк, Н.В.Кіш // International research and practice conference «Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics» : Conference proceedings, October 20-21, 2017. Lublin: Izdevnieciba «Baltija Publishing». 236 pages. С.113 – 116 International research and practice conference «Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics» : Conference proceedings, October 20-21, 2017. Lublin: Izdevnieciba «Baltija Publishing». 236 pages.uk
dc.identifier.isbnISBN 978-9934-571-07-7-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52814-
dc.description.abstractКультурологічний підхід можна визначити як практико-орієнтований інструмент комплексного осмислення «функціонування соціокультурного досвіду», який має істотне значення для визначення шляхів і тенденцій розвитку міжкультурної компетенції майбутнього фахівця [3]. Якщо говорити про цей підхід як теоретико-прикладну область у сфері мовної педагогіки, то він набуває додатково цілий ряд соціально – педагогічних функцій. По-перше, культурологічний підхід забезпечує вивчення загальнотеоретичних основ розвитку полікультурної мовної особистості студента в процесі досліджуваних мов, культур і цивілізацій. По-друге, він концентрує увагу на ціннісно-орієнтаційний зміст культурознавчої освіти засобами мов, які вивчаються. По-третє, він дозволяє визначати принципи культурознавчої освіти засобами мов, які вивчаються, з урахуванням соціокультурного контексту їх вивчення і навчання їм. По-четверте, культурологічний підхід дозволяє звернутися до проблем відбору культурологічного матеріалу для навчальних цілей, його структурування для різних освітніх контекстів і розробки технології експертної оцінки культурознавчого наповнення навчальної літератури.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherIzdevnieciba «Baltija Publishing»uk
dc.subjectКультурологічний підхідuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯuk
dc.subjectІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯuk
dc.subjectмайбутні фахівціuk
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk
dc.subjectміжкультурна компетенціяuk
dc.titleКультурологічний підхід як основа формування міжкультурної компетенції майбутнього спеціалістаuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.