Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52814
Назва: | Культурологічний підхід як основа формування міжкультурної компетенції майбутнього спеціаліста |
Автори: | Надія Василівна Кіш, Олександра Любомирівна Канюк |
Ключові слова: | Культурологічний підхід, професійна підготовка, ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ, ІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ, майбутні фахівці, міжкультурна комунікація, міжкультурна компетенція |
Дата публікації: | 20-жов-2017 |
Видавництво: | Izdevnieciba «Baltija Publishing» |
Бібліографічний опис: | Кіш Н.В. Культурологічний підхід як основа формування міжкультурної компетенції майбутнього спеціаліста / О.Л. Канюк, Н.В.Кіш // International research and practice conference «Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics» : Conference proceedings, October 20-21, 2017. Lublin: Izdevnieciba «Baltija Publishing». 236 pages. С.113 – 116 International research and practice conference «Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics» : Conference proceedings, October 20-21, 2017. Lublin: Izdevnieciba «Baltija Publishing». 236 pages. |
Короткий огляд (реферат): | Культурологічний підхід можна визначити як практико-орієнтований інструмент комплексного осмислення «функціонування соціокультурного досвіду», який має істотне значення для визначення шляхів і тенденцій розвитку міжкультурної компетенції майбутнього фахівця [3]. Якщо говорити про цей підхід як теоретико-прикладну область у сфері мовної педагогіки, то він набуває додатково цілий ряд соціально – педагогічних функцій. По-перше, культурологічний підхід забезпечує вивчення загальнотеоретичних основ розвитку полікультурної мовної особистості студента в процесі досліджуваних мов, культур і цивілізацій. По-друге, він концентрує увагу на ціннісно-орієнтаційний зміст культурознавчої освіти засобами мов, які вивчаються. По-третє, він дозволяє визначати принципи культурознавчої освіти засобами мов, які вивчаються, з урахуванням соціокультурного контексту їх вивчення і навчання їм. По-четверте, культурологічний підхід дозволяє звернутися до проблем відбору культурологічного матеріалу для навчальних цілей, його структурування для різних освітніх контекстів і розробки технології експертної оцінки культурознавчого наповнення навчальної літератури. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52814 |
ISBN: | ISBN 978-9934-571-07-7 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Культурологічний підхід як основа формування 2017.pdf | 2.32 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.