Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52814
Title: Культурологічний підхід як основа формування міжкультурної компетенції майбутнього спеціаліста
Authors: Надія Василівна Кіш, Олександра Любомирівна Канюк
Keywords: Культурологічний підхід, професійна підготовка, ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ, ІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ, майбутні фахівці, міжкультурна комунікація, міжкультурна компетенція
Issue Date: 20-Oct-2017
Publisher: Izdevnieciba «Baltija Publishing»
Citation: Кіш Н.В. Культурологічний підхід як основа формування міжкультурної компетенції майбутнього спеціаліста / О.Л. Канюк, Н.В.Кіш // International research and practice conference «Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics» : Conference proceedings, October 20-21, 2017. Lublin: Izdevnieciba «Baltija Publishing». 236 pages. С.113 – 116 International research and practice conference «Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics» : Conference proceedings, October 20-21, 2017. Lublin: Izdevnieciba «Baltija Publishing». 236 pages.
Abstract: Культурологічний підхід можна визначити як практико-орієнтований інструмент комплексного осмислення «функціонування соціокультурного досвіду», який має істотне значення для визначення шляхів і тенденцій розвитку міжкультурної компетенції майбутнього фахівця [3]. Якщо говорити про цей підхід як теоретико-прикладну область у сфері мовної педагогіки, то він набуває додатково цілий ряд соціально – педагогічних функцій. По-перше, культурологічний підхід забезпечує вивчення загальнотеоретичних основ розвитку полікультурної мовної особистості студента в процесі досліджуваних мов, культур і цивілізацій. По-друге, він концентрує увагу на ціннісно-орієнтаційний зміст культурознавчої освіти засобами мов, які вивчаються. По-третє, він дозволяє визначати принципи культурознавчої освіти засобами мов, які вивчаються, з урахуванням соціокультурного контексту їх вивчення і навчання їм. По-четверте, культурологічний підхід дозволяє звернутися до проблем відбору культурологічного матеріалу для навчальних цілей, його структурування для різних освітніх контекстів і розробки технології експертної оцінки культурознавчого наповнення навчальної літератури.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52814
ISBN: ISBN 978-9934-571-07-7
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.