Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5281
Назва: Теорія настановчості медій у практиці сучасних українських телеканалів
Інші назви: Setting the agenda in the practice of the modern Ukrainian TV
Автори: Габор, Наталія
Ключові слова: редакційна політика, прайм-тайм, теорія формування порядку денного, верстка теленовин
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Габор, Н. Теорія настановчості медій у практиці сучасних українських телеканалів [Текст] / Н. Габор // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол.: Ю.М. Бідзіля (голова), В.В. Барчан, Н.П. Бедзір та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 25. – С. 155–158. – Рез. – рос., англ.
Серія/номер: Філологія. Соціальні комунікації;
Короткий огляд (реферат): Здійснено спробу проаналізувати зміни в редакційній політиці каналів у контексті змін влади в українській державі. Ключові слова: редакційна політика, прайм-тайм, теорія формування порядку денного, верстка теленовин.
Peculiarities of the changes in the editorial policy of channels in the context of changes of power in Ukraine is examined. Keywords: editorial policy, prime time, agenda setting theory, TV News Layout.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5281
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. Випуск 25 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕОРІЯ НАСТАНОВЧОСТІ МЕДІЙ У ПРАКТИЦІ СУЧАСНИХ.pdf377.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.