Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52827
Title: Методи навчання як ефективний засіб формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів
Authors: Надія Василівна Кіш
Keywords: методи навчання, формування культури іншомовного професійного спілкування, Інформаційно-репродуктивний метод, Пояснювально-ілюстративне навчання, Дослідницький метод, Проблемне навчання
Issue Date: 6-Mar-2017
Publisher: Баку – Ужгород – Дрогобич: Посвіт, 2017
Citation: Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи: збірник матеріалів ІІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції / [редактори-упорядники А. Душний, М. Махмудов, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Баку – Ужгород – Дрогобич: По́ світ, 2017. – 636 с Кіш Н.В. Методи навчання як ефективний засіб формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів / Н.В.Кіш // Матеріали ІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи» (м.Баку, Азербайджан, 10 березня 2017 р.). − Баку − Ужгород − Дрогобич: Посвіт, 2017. − С.
Abstract: Серед методів навчання, які використовуємо у процесі формування культури іншомовного професійного спілкування (КІПС – надалі) виокремлюємо традиційні та інноваційні. До традиційних відносимо: – Інформаційно-репродуктивні методи − це способи організації спільної діяльності викладача і студентів, при якому викладач дає готову інформацію, а студенти її сприймають, осмислюють і фіксують у пам’яті. Недоліком цього методу є те, що він не забезпечує необхідного рівня засвоєння навчального матеріалу, розвитку творчих здібностей, тому його необхідно доповнювати методами проблемного та евристичного навчання. – Пояснювально-ілюстративне навчання є традиційним, але воно поступово витісняється іншими видами, оскільки складається ситуація, коли навчання будується на запам’ятовуванні програмного матеріалу, висновків та положень. Але такий вид навчання недостатньо активізує інтелектуальну роботу студента, не стимулює здобуття знань, які одержуються на підставі творчого пошуку наукової істини. – Проблемне навчання – це таке навчання, основою якого є створення проблемних ситуацій у навчальному процесі (викладачем або студентом) і вирішення їх. В основі такого навчання лежить суперечність між відомим і невідомим, між новими фактами і раніше засвоєними знаннями, з якими ці факти не узгоджуються. – Дослідницький метод – метод залучення студентів до самостійних спостережень, на основі яких вони встановлюють зв’язки предметів і явищ дійсності, пізнають закономірності, роблять висновки. Внесення елементів дослідження в навчальне заняття сприяє формуванню активності, самостійності, ініціативності та інших якостей. ефективність формування КІПС досягається при поєднанні традиційних технологій навчання іноземних мов із сучасними інтенсивними дидактичними технологіями, що включають ілюстративні, імітаційні, практичні та ситуаційні методи навчання, методи активного та проблемного навчання іноземних мов, стимулювання і мотивації до навчально-пізнавальної діяльності через змістову насиченість методів професійно значимою та особистісно цінною інформацією
Description: У збірнику опубліковані статті учасників ІI-ї міжнародної науково-практичній конференції «Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи». В матеріалах розкриваються питання філософії, педагогіки, психології, соціології, історії, культурології, мистецтвознавства, мовознавства і літературознавства, фізичного виховання та реабілітації, біології, екології та охорони навколишнього середовища, туризмознавства, краєзнавства, політології, юридичних, економічних й природничих наук. Видання адресоване науковцям, викладачам і студентам вищих навчальних закладів.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52827
ISBN: ISBN 978-617-7401-47-5
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.