Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52884
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКанюк, Олеся Степанівна-
dc.date.accessioned2023-07-20T07:43:57Z-
dc.date.available2023-07-20T07:43:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКанюк О. С. Розвиток іншомовної лексичної компетентності у студентів немовних спеціальностей за допомогою інтерактивних засобів навчання. / О. С. Канюк // Вісник науки та світи. – 2023. – 1(7). – С. 467-479.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52884-
dc.description.abstractДана стаття присвячена вивченню розвитку іншомовної лексичної компетентності у студентів немовних спеціальностей за допомогою інтерактивних засобів. Описано важливість англійської мови в житті студентів з немовних факультетів. Огляд наукової літератури дав можливість визначити, що питання розвитку лексичної компетентності за допомогою інтерактивних методик займає провідне місце в сучасній науці. Визначено основні поняття у статті, такі як «лексика», «лексична компетентність», «інтерактивність», «інтерактивне навчання та його засоби». З'ясовано суть лексичної компетентності, зокрема в англійській мові. Визначено структуру англомовної лексичної компетентності. Розглянуто, на практиці, вивчення та застосування лексичних елементів в англійській мові. Описано основні компоненти англомовної лексичної компетентності. Досліджено види діяльності студента при роботі з лексикою англійської мови. Визначено етапи становлення лексичної компетентності. Проаналізовано історію виникнення інтерактивного навчання. Описано переваги інтерактивного навчання перед іншими типами навчання. З'ясовано етапи підготовки до застосування інтерактивних форм роботи в навчальному процесі. Детально описано різновиди інтерактивних засобів навчання. Визначено суб'єкти інтерактивного навчання та їх значення. Описано важливість взаємодії між педагогом та учнями/студентами. Наведено, на прикладі, деякі типи інтерактивних вправ. Проаналізовано та описано перший український інтерактивний підручник з англійської мови. Доведено важливість застосування інтерактивних засобів для підвищення лексичної компетентності у студентів немовних спеціальностей. Описано перспективи застосування інтерактивних засобів навчання в англійській мові для вивчення лексики, зокрема в Україні. Визначено перспективи професійного розвитку майбутніх спеціалістів немовних спеціальностей, які перед фахівцями відкриває знання англійської мови.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВісник науки та освітиuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 1(7);-
dc.subjectлексична компетентність, сучасні засоби вивчення англійської мови, методика навчання іноземної мови, інтерактивність, сучасна українська освіта.uk
dc.titleРозвиток іншомовної лексичної компетентності студентів немовних спеціальностей за допомогою інтерактивних засобів навчання.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3615-Текст статті-3636-1-10-20230213.pdf289.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.