Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52884
Назва: | Розвиток іншомовної лексичної компетентності студентів немовних спеціальностей за допомогою інтерактивних засобів навчання. |
Автори: | Канюк, Олеся Степанівна |
Ключові слова: | лексична компетентність, сучасні засоби вивчення англійської мови, методика навчання іноземної мови, інтерактивність, сучасна українська освіта. |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Вісник науки та освіти |
Бібліографічний опис: | Канюк О. С. Розвиток іншомовної лексичної компетентності у студентів немовних спеціальностей за допомогою інтерактивних засобів навчання. / О. С. Канюк // Вісник науки та світи. – 2023. – 1(7). – С. 467-479. |
Серія/номер: | Випуск 1(7); |
Короткий огляд (реферат): | Дана стаття присвячена вивченню розвитку іншомовної лексичної компетентності у студентів немовних спеціальностей за допомогою інтерактивних засобів. Описано важливість англійської мови в житті студентів з немовних факультетів. Огляд наукової літератури дав можливість визначити, що питання розвитку лексичної компетентності за допомогою інтерактивних методик займає провідне місце в сучасній науці. Визначено основні поняття у статті, такі як «лексика», «лексична компетентність», «інтерактивність», «інтерактивне навчання та його засоби». З'ясовано суть лексичної компетентності, зокрема в англійській мові. Визначено структуру англомовної лексичної компетентності. Розглянуто, на практиці, вивчення та застосування лексичних елементів в англійській мові. Описано основні компоненти англомовної лексичної компетентності. Досліджено види діяльності студента при роботі з лексикою англійської мови. Визначено етапи становлення лексичної компетентності. Проаналізовано історію виникнення інтерактивного навчання. Описано переваги інтерактивного навчання перед іншими типами навчання. З'ясовано етапи підготовки до застосування інтерактивних форм роботи в навчальному процесі. Детально описано різновиди інтерактивних засобів навчання. Визначено суб'єкти інтерактивного навчання та їх значення. Описано важливість взаємодії між педагогом та учнями/студентами. Наведено, на прикладі, деякі типи інтерактивних вправ. Проаналізовано та описано перший український інтерактивний підручник з англійської мови. Доведено важливість застосування інтерактивних засобів для підвищення лексичної компетентності у студентів немовних спеціальностей. Описано перспективи застосування інтерактивних засобів навчання в англійській мові для вивчення лексики, зокрема в Україні. Визначено перспективи професійного розвитку майбутніх спеціалістів немовних спеціальностей, які перед фахівцями відкриває знання англійської мови. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52884 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3615-Текст статті-3636-1-10-20230213.pdf | 289.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.