Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53033
Название: Стратегічні підходи до формування туристичного комплексу регіону
Авторы: Ревть, Юлія Іванівна
Легеза, Неля Емерихівна
Ключевые слова: регіон, стратегічне управління, туристичний комплекс, стратегічні принципи, маркетингова стратегія
Дата публикации: 2008
Издательство: УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Ревть, Ю. І. Стратегічні підходи до формування туристичного комплексу регіону / Ю. І. Ревть, Н. Е. Легеза // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 26. – С.92-95. – Бібліогр.:с.95 (5 назв).
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена теоретичній сутності та необхідності застосування стратегічних підходів до формування туристичного комплексу регіону. Запропоновані етапи формування стратегії підприємств туристичного комплексу регіону, деякі принципові засади регіональної стратегії. Визначено місце маркетингової стратегії в системі стратегічного управління туристичним комплексом.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1ozr7kZX-oPlwZNWIoDQdH2FU-MeZRm-v/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53033
Располагается в коллекциях:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 26

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ек. Вип. 26. 2008 Тит..pdf1.6 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.