Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53033
Назва: Стратегічні підходи до формування туристичного комплексу регіону
Автори: Ревть, Юлія Іванівна
Легеза, Неля Емерихівна
Ключові слова: регіон, стратегічне управління, туристичний комплекс, стратегічні принципи, маркетингова стратегія
Дата публікації: 2008
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Ревть, Ю. І. Стратегічні підходи до формування туристичного комплексу регіону / Ю. І. Ревть, Н. Е. Легеза // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 26. – С.92-95. – Бібліогр.:с.95 (5 назв).
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теоретичній сутності та необхідності застосування стратегічних підходів до формування туристичного комплексу регіону. Запропоновані етапи формування стратегії підприємств туристичного комплексу регіону, деякі принципові засади регіональної стратегії. Визначено місце маркетингової стратегії в системі стратегічного управління туристичним комплексом.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1ozr7kZX-oPlwZNWIoDQdH2FU-MeZRm-v/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53033
Розташовується у зібраннях:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ек. Вип. 26. 2008 Тит..pdf1.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.