Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53034
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМанівчук, Яніна Ігорівна-
dc.date.accessioned2023-08-01T09:03:02Z-
dc.date.available2023-08-01T09:03:02Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМанівчук, Я. І. Мета і функції управління прибутком на підприємстві в сучасних ринкових умовах / Я. І. Манівчук // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 26. – С.145-155. – Бібліогр.:с.155 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53034-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1SozSUGypUXCqMONxxUXvh33RasZsrZwF/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статті розглянуто та проаналізовано кінцевий фінансовий результат господарської діяльності - прибуток як фінансову категорію, що характеризує ефективність виробництва та свідчить про обсяг і якість виробленої продукції, стан продуктивності, рівень собівартості. Подано окремі дефініції поняття прибутку сучасними вітчизняними та зарубіжними вченими та науковцями. Особлива увага приділена проблемам розподілу та використання прибутку на сучасних підприємствах. Подано аналіз дивідендної політики підприємства, яка представляє собою складову частину загальної фінансової стратегії і політики формування власних фінансових ресурсів, що полягає в оптимізації пропорцій між частинами прибутку, що споживається і капіталізується, з метою забезпечення зростання ринкової вартості акцій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectдохід (виручка) від реалізації продукціїuk
dc.subjectтоварівuk
dc.subjectробітuk
dc.subjectваловий прибутокuk
dc.subjectфінансовий результатuk
dc.subjectвід операційної діяльностіuk
dc.subjectвалові витратиuk
dc.subjectточка беззбитковостіuk
dc.subjectдивідендна політикаuk
dc.subjectкоефіцієнт дивідендних виплатuk
dc.titleМета і функції управління прибутком на підприємстві в сучасних ринкових умовахuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Економіка. Випуск 26 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ек. Вип. 26. 2008 Тит..pdf1.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.