Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53050
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорж, Марина Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-08-01T11:27:48Z-
dc.date.available2023-08-01T11:27:48Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКорж, М. В. Вплив сучасних інтеграційних процесів у світовій економіці на розвиток цінового управління як одного з інструментів міжнародного маркетингу / М. В. Корж // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 26. – С.162-167. – Бібліогр.:с.167 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53050-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1dzz80FCuKR2Ei_tY9PLSFmvIZblFJSlV/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ даній статті проведений критичний аналіз ситуації, що склалася у світовому економічному просторі, який супроводиться інтеграційними і глобалізаційними процесами. На підставі цього була виявлена гостра необхідність у вдосконаленні інструментарію міжнародного маркетингу, зокрема, механізму ціноутворення. В результаті дослідження з метою підвищення ефективності останній було запропоновано використання прогресивної технології збалансованої системи показників і сформована ринкова модель управління ціною на промислову продукцію у міжнародному бізнесі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectміжнародна інтеграціяuk
dc.subjectзбалансована система показниківuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectцінове управлінняuk
dc.titleВплив сучасних інтеграційних процесів у світовій економіці на розвиток цінового управління як одного з інструментів міжнародного маркетингуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Економіка. Випуск 26 - 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ек. Вип. 26. 2008 Тит..pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.